english farsi
دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶


بر پایی سمینار تربیت بازاریابان حرفه ای فرش دستباف

شناسه خبر:6770
سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۴
چاپ پست الکترونیکی
این مورد را ارزیابی کنید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...Loading...
photo_2017-07-05_01-56-24

این روزها شیوه‌های جدید بازاریابی در دنیا کار و تجارت را به سمت و سویی سوق داده که مشتریان نقش هدایت‌کنندگان بازار را ایفا می کنند بر همین اساس به همت اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی استان زنجان سمینار تربیت بازاریابان حرفه ای فرش دستباف، با تدریس ایلخانی مدیر اجرایی برگزاری نمایشگاه های تجسمی کشورهای حوزه خلیج فارس برای فارغ التحصیلان و فعالین صنعت فرش در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار گردید در این سمینار ایلخانی با اشاره به مباحث مختلف در خصوص شیوه های بازرایابی مدرن شناسایی و جذب مشتریان از اقصی نقاط جهان به اشاعه فرهنگ و ذوق هنر ایرانی با توسعه فروش این محصول تاکید کرد و گفت بازاریابان نقش موثری در ادامه حیات و تدوام هنر و اقتصاد ملی درکشورها ایفا می نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جمع‌بندی انبوهی از تعاریف و نظرات مطرح شده توسط علما و نظریه پردازان علم بازاریابی، اظهار داشت بازاریابی دانش و هنر برنامه‌ریزی درجهت کشف و شناسایی نیازها و خواسته‌های بازار، مصرف‌کنندگان و مشتریان و پاسخگویی به آنها جهت نیل به رضایت مشتریان است.
وی در ادامه افزود حوزه تجارت فرش دستباف ایرانی سالها ست از فقدان بکارگیری اصول بازاریابی بین الملل در فروش و صادرات رنج میبرداز این رو این محصول ارزشمند با دارابودن ویژگیهای منحصربفرد و دارا بودن تمام مزیتهای رقابتی در مقایسه با سایر کالاهای جهانی نتوانسته آنگونه که شایسته است در بازارهای دنیا حضور یابد و یکی از مهمترین علل ان را میتوان در حضورکمرنگ بازاریابان دراین عرصه جستجو کرد.

نویسنده:

بازدید: 57 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۷

پاسخ دهید

© کلیه حقوق این پورتال متعلق به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی زنجان است.