english farsi
شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵


برند شهر زنجان- تبیین راهکارهای عملی

شناسه خبر:5179
شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۱
چاپ پست الکترونیکی
این مورد را ارزیابی کنید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...Loading...
IMG_2485

دومین مرحله از اجرای طرح برند شهر زنجان، با هدف تداوم راهبرد و هدایت عملی پروژه با حضور صاحبنظران این حوزه در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

در این جلسه، مشاور طرح و نماینده شرکت پیمانکار فرآیندسازان وانیا، ضمن تشکر از همراهی و مساعدت عموم مردم، اعم از مدیران و مسئولان دولتی و شرکتهای خصوصی، نخبگان و نیز سطوح مختلف مردم جامعه در فرآیند تکمیل و به ثمر رساندن این پروژه، به مجموعه فعالیتها و مطالعات شرکت پیمانکار  طرح از ابتدا تا کنون اشاره کرد و گفت: عمده نظر و فعالیت مشاوران طرح بر شناسایی و جدا کردن مزیت رقابتی شهر زنجان از میان چندین مورد اظهار شده از سوی مردم بوده است.

2460

وی بر منطق نردبان مزایای شهر اشاره کرد و افزود: روشهای بکار گرفته شده برای تکمیل این روش منطبق بر استانداردهای جهانی این حوزه بوده و مبتنی بر ۶ نوع از فعالیتهای تحقیقاتی به شرح ذیل می باشد: ۱- مصاحبه های عمیق ۲- اتنوگرافی ۳-فوکس گروپ (گروهای تحقیقی تخصصی) ۴- تحقیقات کمی ۵- مطالعات اسنادی ۶- جمع آوری نظرات خبرگان

به گفته نماینده مشاور طرح، نتایج حاصله از این روش تحقیق به عنوان هویت رقابتی در بالاترین پله از نردبان مزایای شهری قرار خواهد گرفت. وی در این نشست برای جمع آوری نظرات حاضران ۲ پرسشنامه توزیع و در مورد نحوه تکمیل آن توضیحاتی ارائه نمود. این پرسشنامه ها با هدف تجمیع اطلاعات و افکار و نظرات حاضران در خصوص سئوالات خاص مطروحه پیرامون برند شهر زنجان، تهیه ، ارائه و تکمیل گردید و مقرر شد با بررسی پاسخهای موجود، مفهومی بهتر و واضح تر از روحیات انفرادی و جمعی حضار بدست آمده و در جلسه آتی مطرح گردد.

IMG_2470

نویسنده:

بازدید: 149 دفعه آخرین ویرایش در شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۴

پاسخ دهید

© کلیه حقوق این پورتال متعلق به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی زنجان است.