english farsi
شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵


مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری

شناسه خبر:1787
یکشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰۶
چاپ پست الکترونیکی
این مورد را ارزیابی کنید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...Loading...

مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری

این تمام چیزی است که نسل دوم بازاریابی به آن باور دارد؛ قانون طلایی که می‌گوید: «مشتری پادشاه است» یا «همیشه حق با مشتری است».

بازاریابی امروز، بازاریابی رابطه‌ای یا تعاملی است؛ رابطه بین سازمان و مدیران از یک سو و مشتریان از سوی دیگر.

یک تفکر مشتری‌مداری مشتری را شریک کسب‌وکار می‌داند. بنا بر این تفکر مشتری‌مداری یعنی «اعتماد به مشتری، رعایت حقوق مشتری، احترام عمیق به مشتری و ارتباط دائم با مشتری از طریق ارزش گذاشتن برای آنان و لمس روح و احساساتشان».
مشتری‌مداری شعار نیست. اگر مراقب مشتریان خود نباشید، دیگران از مشتری شما مراقبت خواهند کرد.

لینک خرید کتاب مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری

نویسنده:

بازدید: 296 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰۶

پاسخ دهید

© کلیه حقوق این پورتال متعلق به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی زنجان است.