برگزاری نخستین جلسه کارشناسی شورای گفت‌وگو در سال ۱۴۰۱ به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان با محوریت تحقق عملیاتی شعار سال جاری

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان ، نخستین جلسه کارشناسی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه با حضور دستگاه های دولتی و نهادها در محل سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

این جلسه با محوریت بررسی برنامه های دستگاه های دولتی در همکاری با بخش خصوصی استان زنجان در تحقق عملیاتی شعار سال برگزار شد.

از جمله مهمترین محورهای این جلسه که به بحث و تبادل نظر قرار داده شد می توان ارتقای جایگاه ایران و استان در بخش دانش بنیان، تحقق عملیاتی ارتباط صنعت، دانشگاه و تولید با استفاده از شعار سال ، همکاری پارک علم و فناوری و سازمان فنی و حرفه‌ای در راه‌اندازی مراکز نوآوری در شهرستان های استان، فراهم سازی زمینه حضور شرکت های دانش بنیان در باژر جهانی و نمایشگاههای بین المللی، اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و سفارش واحد‌های تولیدی و صنعتی به شرکت های دانش بنیان اشاره کرد.

همچنین مشکلات بیمه ای و حمایت های تامین اجتماعی و مالیاتی از شرکت های دانش بنیان ، آماده سازی زمینه ارتباط واحد‌های صنعتی و شرکت های دانش بنیان با اعلام نیازها و تطبیق آن با واحد‌ها، برگزاری رویدادهای استارتاپی در استان زنجان در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.

استفاده از ظرفیت رسانه های استان به ویژه صدا و سیما در شکوفایی ظرفیت ها و پتانسیل های استان در بخش دانش بنیان و حمایت از واحدها در استان نیز مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/ الف.میم

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…