در جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان مطرح شد

ظرفیت توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی استان مهیا است/ فرصت حضور شرکت های بزرگ در توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی استان

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، ،جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن جلسات شهید شهریاری اتاق با محوریت صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی برگزار شد.

محسن حمیدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه صنایع تبدیلی یکی از موضوعات مهم در بخش کشاورزی محسوب می شود، اظهار کرد: صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی ارزش افزوده بسیار خوبی را ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی یکی از نیازهای مهم استان زنجان در این بخش می باشد، تصریح کرد: حضور شرکت های مهمی که در زمینه صنایع تبدیلی به ویژه در بخش کشاورزی فعالیت دارند باید در استان زنجان تقویت شود.

حمیدی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان در این زمینه نقش تسهیلگری دارد و حضور صنایع تبدیلی در استان موجب رونق این بخش و سودرسانی به کشاورزان می شود، گفت: اتاق توسعه صنایع تبدیلی را در استان به جد نبال می کند و در این زمینه تسهیلگری را دنبال خواهد کرد.

در این جلسه گزارشی از ظرفیت های استان در توسعه صنایع تبدیلی و تولیدات باغی و زراعی استان ارائه شد و بر وجود ظرفیت بسیار بالا در استان جهت استفاده از مازاد تولید استان جهت رونق صنایع تبدیلی تاکید شد.

اتتهای پیام/الف.میم

آخرین ویرایش در شنبه, 06 آذر 1400 14:29

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…