به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی زنجان، بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، به اطلاع می‌رساند بر اساس اجرای قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده مصوب 02/03/1400 از تاریخ 13/10/1400 و با توجه به موارد مندرج در تبصره ۲ جزء ۱۷ بند الف ماده ۹ قانون مذکور که مقرر می دارد:

*تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاهای موضوع این بند مکلفند که برچسب معافیت از مالیات بر ارزش افزوده را بر روی بسته بندی کالاهای مذکور درج نمایند.
*دریافت مالیات و عوارض از کالاها خدمات معاف توسط عرضه کنندگان آنها مشمول جریمه‌ای معادل دو برابر مالیات و عوارض دریافتی بوده و قابل بخشودگی نمی باشد... .

در این راستا تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاهای معاف، اولا برچسب معافیت از مالیات بر ارزش افزوده را از تاریخ اجرای قانون بر روی بسته بندی کالاهای مزبور درج نمایند و ثانیاً به هنگام عرضه، مجاز به دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده از کالاها و خدمات معاف نبوده و در صورت تخلف نه تنها باید مالیات و عوارض دریافتی را عودت نمایند، بلکه مشمول جریمه ای معادل دو برابر مالیات و عوارض دریافتی نیز می گردد که غیر قابل بخشش می باشد.

 

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…