رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد

راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی از سوی اتاق بازرگانی زنجان/ سهولت و توسعه تجارت و فعالیت های اقتصادی با راه اندازی تالار تهاتر صادرکنندگان و واردکنندگان


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های اتاق در حوزه های مختلف، اظهار کرد: تسهیلگری در حوزه تجارت و فعالیت‌های اقتصادی از جمله رسالت‌های اتاق محسوب می‌شود که در همین راستا از ابتدای سال برنامه ریزی ها صورت گرفته و در دست اجرا است.
وی از راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی در وب‌سایت اتاق بازرگانی زنجان در ادامه برنامه های امسال اتاق خبر داد و افزود: صفحه ای اختصاصی در وبسایت اتاق زنجان با عنوان "تالار تهاتر" راه اندازی شده که در آن موقعیت کاری صادرکنندگان و واردکنندگان را در حوزه های تجاری به یکدیگر معرفی می کند تا در صورت تفاهم طرفین امکان استفاده از کوتاژهای صادراتی یکدیگر فراهم و مبادله نمایند.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه لیست صادرکنندگان و واردکنندگان استان از سوی سازمان صمت استان اخذ و در وبسایت اتاق بازرگانی زنجان بارگذاری شده است، تصریح کرد: علاقه مندان در حوزه فعالیت های اقتصادی برای بهره برداری و استفاده از این امکان می‌توانند با مراجعه به وب سایت اتاق بازرگانی زنجان، از منوی بخش خدمات وارد تالار تهاتر شده و ضمن مشاهده لیست صادرکنندگان و واردکنندگان در زمینه های مورد نظر یکدیگر همکاری به صورت تهاتری داشته باشند.
یگانه فرد ادامه داد: همچنین چنانچه هر یک از واردکنندگان و صادرکنندگان درخواست حذف اطلاعات خود از لیست مذکور را داشته باشند، امکان آن فراهم بوده و می‌توانند با کارشناس اتاق زنجان در این موضوع به شماره تلفن 024334637770 داخلی 109 تماس حاصل نموده و درخواست خود را ارائه نمایند.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد: اتاق زنجان مسئولیتی در خصوص ماهیت و اعتبار افراد معرفی شده در لیست اعم از صادر کننده و وارد کننده ندارد و تنها زمینه تسهیل ارتباطات تجاری و صادرات و واردات را فراهم کرده است که این موضوع باید مورد توجه فعالان اقتصادی قرار گیرد.
وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خبرنگاران و اهالی منصف رسانه و مطبوعات استان در پیشبرد برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان و اطلاع رسانی به عموم جامعه مخاطبین فعالان اقتصادی، تصریح کرد: پیش از این نیز اطلاع رسانی و پوشش خوبی از سوی اهالی رسانه و مطبوعات استان در خصوص رویدادهای اتاق صورت گرفته که ضمن توسعه همکاری های اتاق زنجان با اهالی خوب رسانه در آینده نزدیک، از همکاری صورت گرفته با اتاق بازرگانی زنجان نهایت تقدیر و قدردانی می شود.
انتهای پیام/الف.میم

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…