استاندار زنجان در دیدار با هیات تجاری و اقتصادی سرمایه گذاری استان بابل عراق:

سبد همکاری های اقتصادی استان زنجان متنوع و آماده گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی دو طرف می باشیم

محسن افشارچی استاندار زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه عراق یک همسایه متفاوت برای ما می باشد و ارتباط صمیمی و دوستانه بسیار خوبی با این کشور داریم، اظهار کرد: هر گونه ارتباطی برای ما غنیمت بوده و برنامه ما این بود تا روابط تجاری و اقتصادی در بخش‌های مختلف را با این کشور بهبود بخشیم.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه توسعه روابط استان زنجان و استان بابل عراق موجب خرسندی و رضایت استان می باشد، خاطرنشان کرد: استان زنجان به لحاظ اقتصادی سبد متنوعی از صنایع را دارد که از صنایع فولادی، کاغذی، برق و الکترونیک و قدرت، کشاورزی تا دیگر بخش ها، بسیار متنوع می باشد که نه تنها در حوزه تجارت و صادرات می‌توان همکاری‌های را صورت داد، بلکه از لحاظ فنی نیز می توان مشاور و آموزش های لازم را به طرف مقابل ارائه کرد.
افشارچی با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده بین دو طرف، گفت: انتظار داریم تا نتایج آن در اقتصاد استان زنجان و اقتصاد استان بابل خود را نشان دهد.
وی در پایان ابراز کرد: تمام تلاش ما این بوده تا بخش خصوصی بدون هیچ مشکلی و در بخش های مختلف همکاری های تجاری اقتصادی را با شما گسترش دهد و آمادگی این وجود دارد تا موارد احتمالی را مورد حل و فصل قرار دهیم.
انتهای پیام/الف.میم

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…