×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 821
در جلسه رییس و پرسنل اتاق بازرگانی زنجان مطرح شد

شفافیت و برنامه محوری مهمترین اولویت اتاق بازرگانی زنجان بوده است/ اتاق بازرگانی زنجان متعلق به همه و بخش خصوصی است

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، نشست هم اندیشی پرسنل و ریاست اتاق زنجان در سالن جلسات شهید شهریاری برگزار شد.

علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از اقدامات و خدمات کارکنان اتاق بازرگانی زنجان طی یک سال گذشته، اظهار کرد: اتاق بازرگانی به عنوان نماینده و پارلمان بخش خصوصی برنامه‌های خود را همواره در ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به فعالان بخش خصوصی و دفاع از حقوق آنان و حل مشکلات این بخش پیگیری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت اداری و شفافیت از اولویت‌های برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان طی سال گذشته بوده است، تصریح کرد: حرکت بر اساس برنامه محوری و برطرف کردن مشکلات و حمایت از بخش خصوصی طی سال گذشته محور اصلی حرکت در اتاق بازرگانی زنجان بوده است.

 وی با بیان اینکه حمایت، آموزش، مشاوره، فراهم کردن زمینه تجارت و افزایش صادرات رشد اقتصادی صنعتی و همچنین افزایش سرمایه گذاری های داخلی و خارجی از سوی اتاق بازرگانی زنجان پیگیری شده است، گفت: برای رشد اقتصادی استان و همچنین افزایش صادرات اتاق بازرگانی زنجان در سال آینده بر اساس برنامه محوری در همکاری با سایر بخش‌های استان حرکت خواهد کرد و نقشه راه تجارت خارجی که در راستای افزایش صادرات استان تدوین شده نیز به روز رسانی شده و عملیاتی خواهد شد.

 رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان برای همه بوده و متعلق به بخش خصوصی است، خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی ما حمایت و رفع مشکلات بخش خصوصی خواهد بود که در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 در ادامه این جلسه پرسنل اتاق بازرگانی زنجان نیز عملکرد خود طی یک سال گذشته را تشریح و پیشنهادات و برنامه‌های خود را برای سال آینده در راستای حل مشکلات بخش خصوصی و حمایت از آنها ارائه کردند.

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…