برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین مالیات های مستقیم به همت اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، دوره آموزشی آشنایی با قوانین مالیات های مستقیم در محل اتاق بازرگانی زنجان با حضور عموم علاقمندان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

این دوره آموزشی که در ادامه سلسله برنامه های اتاق بازرگانی زنجان در بخش آموزش برگزار شد به تدریس علی ملکی و به مدت سه ساعت به صورت حضوری در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی می‌توان به آشنایی اجمالی با قانون مالیاتهای مستقیم، مرور اجمالی بر مالیات بر دارایی، مالیات بر درآمد املاک، مروری اجمالی بر مالیات بر درامد حقوق و گزارشات فصلی اشاره کرد.

همچنین مروری اجمالی بر جرائم و معافیت ها، مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی شامل ثبت نام کد اقتصادی، پلمپ و تحریر دفاتر قانونی نیز از دیسگر محورهای آموزشی این دوره بود.

بخش پایانی این دوره آموزشی نیز به پرسش و پاسخ اختصاص داده شد که شرکت کنندگان در این دوره آموزش ضمن آموزش مباحث فوق سوالات مد نظر خود را نیز مطرح کردند.

شایان ذکر است دوره های آموزشی اتاق بازرگانی زنجان همواره در بخش‌های مختلف در طول سال با استقبال بالای علاقمندان برگزار شده و لیست این دوره ها در سایت آموزش اتاق به نشانی https://edu.zccima.ir بارگذاری می شود و علاقه مندان به حضور در این دوره می‌توانند با مراجعه به این وب سایت و تکمیل ثبت نام خود به صورت رایگان در این دوره‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/الف.میم

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…