پیام رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

در متن این پیام آمده است:


بدون شک، پیام روز جهانی قدس، وحدت انسجام و قیام مسلمانان جهان در برابر ظلم و تجاوز و اشغالگری مستکبران به ویژه رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی است که این روزها در اوج وحشیگری و قساوت خود با حمله گسترده به مردم عزیز فلسطین آنها را مورد ظلم و ستم خود قرار داده اند.

روز جهانی قدس یکی از ماندگارترین یادگارهای ارزشمند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در دفاع از آرمان‌های اسلام ناب محمدی و مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است که به عنوان یک نماد جهانی مبارزه با ظلم و استکبار مطرح و ثبت شده و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مسئله فلسطین مهمترین مسئله جهان است.
در همین راستا اتاق بازرگانی زنجان به عنوان پارلمان بخش خصوصی نیز در آستانه روز جهانی قدس با بیعت مجدد خویش با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) اعلام میدارد، امت اسلامی در روز قدس فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین را سر می دهند و ماهیت ننگین رژیم صهیونیستی را افشا می کنند و نقاب رنگین استکبار را از روی چهره زشت غصب و اشغال و جنایت انجام شده توسط رژیم صهیونیستی کنار می زنند و امسال و در شرایطی که ظلم و ستم صهیونیست ها به اوج خود رسیده است با گوش سپردن به رهنمودهای حکیمانه و فرزانه رهبر معظم انقلاب تاکید می نماید که با وحدت جهان اسلام و تقویت جبهه مقاومت، قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم فلسطین برگردانده خواهد شد.
فعالان اقتصادی استان زنجان نیز مانند همه مردم و به سنت هر سال، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند تا ضمن کوبیدن مشتی محکم به دهان رژیم صهیونیستی، به تکلیف الهی و سیاسی خود عمل کرده باشند و به فرمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، لبیک گفته باشند.
انسجام و وحدت کشورهای اسلامی بی شک از پیامدها و آثار ارزشمند جهان اسلام، کشورهای منطقه و مستضعفین در این روز عزیز خواهد بود که گرامیداشت روز جهانی قدس را بیش از پیش بر همگان آشکار ساخته است.

علی یگانه فرد

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…