برگزاری دوره آموزشی آیین نگارش و مکاتبات اداری به همت اتاق بازرگانی زنجان/ حضور شرکت کنندگان از سراسر کشور در این دوره آموزشی

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، در ادامه برنامه‌های آموزشی اتاق زنجان در بخش‌های مختلف، دوره آموزشی آیین نگارش و مکاتبات اداری با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان همزمان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این دوره آموزشی که بیش از ۲۴۰ نفر از علاقه مندان از سراسر کشور و دستگاه‌های اداری استان زنجان حضور داشتند، مهمترین مباحث مربوط به مکاتبات اداری و آموزش مهمترین نکات آئین نگارش در زبان فارسی در مکاتبات و نامه نگاری ها برای شرکت‌کنندگان تدریس شد.

این دوره آموزشی در سر فصل های مختلف طی ۴ ساعت برگزار شد و تدریس دوره نیز بر عهده دکتر رحیم طاهر بود که کلیه پرسنل اداره اتاق بازرگانی زنجان نیز در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.

شایان ذکر است دوره های آموزشی اتاق بازرگانی زنجان همواره در بخش‌های مختلف در طول سال با استقبال بالای علاقمندان برگزار شده و لیست این دوره ها در سایت آموزش اتاق به نشانی https://edu.zccima.ir بارگذاری می شود و علاقه مندان به حضور در این دوره می‌توانند با مراجعه به این وب سایت و تکمیل ثبت نام خود به صورت رایگان در این دوره‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/الف.میم

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…