برگزاری سمینار آموزشی یک روزه و رایگان " مدیریت روابط عمومی ، تبلیغات نوین و جایگاه آن در فرآیند بازاریابی" در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، در ادامه برنامه‌های آموزشی اتاق زنجان در بخش‌های مختلف سمینار آموزشی یک روزه و رایگان " مدیریت روابط عمومی ، تبلیغات نوین و جایگاه آن در فرآیند بازاریابی"با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این دوره آموزشی که با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و همچنین علاقه مندان به مباحث روابط عمومی و تبلیغات حضور داشتند، مهمترین مباحث روز مرتبط با روابط عمومی نوین در ایران و دنیا ، تبلیغات و تفاوت آن با روابط عمومی و دیگر مباحث برای شرکت‌کنندگان تدریس شد.

این دوره آموزشی در سر فصل های مختلف طی 5 ساعت برگزار شد و تدریس دوره نیز بر عهده دکتر مازیار قاسم زاده بود که مباحثی از جمله روابط عمومی در دنیای کنونی، استفاده از ابزارهای دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال، تولید محتوا بر بستر پلتفرم های مختلف، تبلیغات و بازاریابی با استفاده از روابط عمومی و ... تدریس شد.

شایان ذکر است دوره های آموزشی اتاق بازرگانی زنجان همواره در بخش‌های مختلف در طول سال با استقبال بالای علاقمندان برگزار شده و لیست این دوره ها در سایت آموزش اتاق به نشانی https://edu.zccima.ir بارگذاری می شود و علاقه مندان به حضور در این دوره می‌توانند با مراجعه به این وب سایت و تکمیل ثبت نام خود به صورت رایگان در این دوره‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/الف.میم

 

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…