چاپ کردن این صفحه
در جلسه مشترک هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان و نماینده مردم شهرستان خدابنده مطرح شد

آمادگی اتاق بازرگانی زنجان در ارتقای شاخص های توسعه اقتصادی استان در همکاری با مسولان/ شهرستان خدابنده آینده خوبی در توسعه اقتصادی دارد

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی جلسه مشترک هیات نمایندگان اتاق و نماینده محترم مردم خدابنده در مجلس و فرماندار شهرستان در حوزه توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در خدابنده جلسه مشترک هیات نمایندگان اتاق و نماینده محترم مردم خدابنده در مجلس و فرماندار شهرستان در حوزه توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در خدابنده در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

مهدی رنگ رونا عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در ابتدای این جلسه با اشاره به آمادگی اتاق بازرگانی زنجان و بخش خصوصی برای استفاده از ظرفیت دو طرفه مسئولان و اتاق برای توسعه اقتصادی استان، اظهار کرد: در این بین شهرستان خدابنده دارای ظرفیت های بسیار خوبی در راستای توسعه اقتصادی می‌باشد.

وی ادامه داد: حوزه صنایع، معادن و کشاورزی از جمله بخش های مهمی است که در این شهرستان می توان فعالیت اقتصادی مثمرثمری صورت گیرد.

رنگ رونا با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان دست یاری خود را به سوی مسئولان برای توسعه همکاری های اقتصادی در راستای پیشرفت اقتصادی استان دراز کرده است، تصریح کرد: اتاق می تواند حضور و همکاری خود را در راستای سرمایه گذاری و معرفی سرمایه گذاران برای حضور در این شهرستان انجام دهد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه اتاق با تمام توان آمادگی دارد تا برای شهرستان خدابنده که از آینده خوبی در توسعه اقتصادی استان زنجان برخوردار است، همکاری ویژه نماید، اظهار کرد: بازگشایی مسیرهای جاده‌ای به استان هایی چون همدان راه را برای توسعه اقتصادی در این شهرستان باز کرده است.

محسن حمیدی عضو دیگر هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کریدوز گردشگری در شهرستان خدابنده می تواند منجر به ایجاد ارزش افزوده بالا و شناسایی منطقه شود، ابراز کرد: شکوفا کردن بخش گردشگری در شهرستان خدابنده یک ظرفیت بسیار خوب اقتصادی می باشد که نیازمند کار عملیاتی است.

وی با اشاره به حضور بقاع متبرکه از جمله قیدار نبی در شهرستان خدابنده به عنوان یکی از ظرفیت های بسیار خوب در حوزه گردشگری مذهبی، ابراز کرد: بخش خصوصی می تواند در توسعه این شهرستان نقش مثبتی داشته باشد.

ولی الله منصوری عضو دیگر هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه توسعه اقتصادی شهرستان خدابنده نیازمند توجه به ظرفیت های آن می باشد، ابراز کرد: در این بین معرفی و شناسایی شهرستان باید به عموم مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/ الف.میم

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…