چاپ کردن این صفحه
در جلسه مشترک هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان و نماینده مردم شهرستان خدابنده مطرح شد

سید البرز حسینی نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی :

برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان خدابنده موانع را رفع می‌کنیم/ صنایع خرد و متوسط دو بستر بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در شهرستان خدابنده می‌باشد


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی جلسه مشترک هیات نمایندگان اتاق و نماینده محترم مردم خدابنده در مجلس و فرماندار شهرستان در حوزه توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در خدابنده جلسه مشترک هیات نمایندگان اتاق و نماینده محترم مردم خدابنده در مجلس و فرماندار شهرستان در حوزه توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در خدابنده در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده در شهر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه شهرستان خدابنده مملو از استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری است که شناسایی نشده است، ابراز کرد: این شهرستان دارای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و آماده توسعه اقتصادی می باشد.

وی با تاکید بر اینکه به ظرفیت های توسعه شهرستان خدابنده توجه کافی نشده است از لزوم فرهنگ سازی در بخش توسعه اقتصادی این شهرستان صحبت کرد و گفت: توسعه اقتصادی این شهرستان نیازمند مطالعه عمیق می باشد و این شهرستان برای مشاغل خرد بسیار مستعد بوده و دارای ظرفیت های بسیاری است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کنار وجود برخی از ظرفیت‌های خوب در استان اما به برخی از ظرفیت‌های استان توجه کافی نشده و مغفول مانده است، ابراز کرد: شهرستان خدابنده می تواند یکی از بهترین تولیدکنندگان قطعات بتنی بوده، می تواند در بخش صنایع کشاورزی که فرصت ویژه است شکوفا شده، دز صنایع فرش و گردشگری نیز ظرفیت های مطلوبی وجود دارد اما نیازمند فرهنگ‌سازی در حوزه سرمایه گذاری در این شهرستان می باشد.

حسینی با تاکید بر اینکه در بخش معادن نیز شهرستان خدابنده نیازمند کار مطالعاتی و شناسایی دقیق می باشد، خاطرنشان کرد: معافیت های مالیاتی و سرمایه گذاری خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان وجود دارد با وجود ظرفیت بسیار خوب در این شهرستان اما کار عملیاتی و فراهم کردن زیرساخت‌ها می‌تواند حائز اهمیت باشد.

وی در پایان از آمادگی مسئولان شهرستان برای رفع موانع حضور سرمایه گذاران و توسعه اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

جواد تاراسی فرماندار شهرستان خدابنده نیز در این جلسه با اشاره به اینکه راه توسعه اقتصادی در خدابنده آغاز و در چند وقت اخیر شدت گرفته است، ابراز کرد: بازگشایی مسیر شهرستان خدابنده به همدان سرعت گرفته و در مراحل پایانی خود قرار دارد.

تاراسی از توسعه همکاری با اتاق بازرگانی زنجان و برنامه‌ریزی در این حوزه خبر داد و ابراز کرد: کشاورزی ظرفیت بسیار بالقوه‌ای در این شهرستان می باشد، اما این حوزه نیازمند آموزش بازرگانی، فروش، صادرات و برنامه ریزی دقیق در این حوزه می باشد.
انتهای پیام/ الف.میم

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…