در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان برگزار شد

بررسی مهم ترین مشکلات بیمه ای و تامین اجتماعی واحدهای تولیدی و صادراتی استان زنجان در نشست تخصصی مشترک هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان و مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با مدیرکل تامین اجتماعی استان در محل اتاق زنجان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمود ضرابی نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی همواره در پی حل مشکلات این بخش بسیار مهم است، اظهار کرد: در این مسیر تعامل با دستگاه ها و سازمان های مرتبط با فعالیت های بخش خصوصی به عنوان یک رکن مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان حمایت از بخش خصوصی در زمان کنونی را بسیار مهم تلقی کرد و گفت: رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور با حمایت از واحدهای تولیدی و هموار کردن مسیر حرکت آنها امکان پذیر است و این فضا باید هرچه بیشتر در همکاری با دستگاه و سازمان های ذیربط توسعه پیدا کند.

در ادامه این جلسه، علیرضا حجازیان عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی زنجان نیز با تاکید بر اینکه آموزش واحدهای تولیدی به عنوان یک نیاز اساسی در اولویت کاری اتاق قرار گرفته است، تصریح کرد: اتاق برنامه ریزی کرده تا با سازمان ها و دستگاه هایی که در ارتباط با فعالیت های کاری بخش خصوصی هستند، دوره های آموزشی آشنایی با قوانین و بخشنامه ها برگزار شود.

وی از برگزاری منظم دوره های آموزشی با همکاری سازمان امور مالیاتی و اقتصادی استان در اتاق بازرگانی زنجان جهت آشنایی فعالان اقتصادی با آخرین قوانین و بخشنامه ها خبر داد و افزود: ضمن اینکه دوره ها به صورت رایگان برگزار می شود، این آمادگی وجود دارد تا با سازمان تامین اجتماعی نیز همکاری های آموزشی را گسترش دهیم و باید با مجموعه اقداماتی که با همکاری یکدیگر صورت می گیرد ضمن حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و صادراتی، از بیکاری جلوگیری کنیم.

محمود عزیزخانی مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه مشی حرکتی این سازمان عدالت محوری است، ابراز کرد: تامین اجتماعی به عنوان یک سازمانی که با عموم مردم در ارتباط کاری است، هزینه های دریافتی را برای خود مردم هزینه می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه در حل مشکلات بخش خصوصی با اتاق بازرگانی زنجان در ارتباط خواهیم بود، گفت: احصای برخی از قوانین که در حل مشکلات بین بیمه شدگان و بخش خصوصی می تواند راهگشا بوده، بررسی و اعلام نظر شود.

در این جلسه همچنین نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان در هیات های تشخیص مطالبات تامین اجتماعی مشکلات و موارد خود را به صورت تخصصی با مسولان سازمان تامین اجتماعی در میان گذاشتند و مسائل و موارد به صورت تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مشاور امور بیمه و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی زنجان نیز در این جلسه ضمن بیان نقطه نظرات خود در حوزه بیمه ای و تامین اجتماعی ، نکاتی را برای همکاری های آتی مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

انتهای پیام/الف.میم

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…