چاپ کردن این صفحه
رئیس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان در اتاق بازرگانی زنجان مطرح کرد:

حضور در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها به برقراری و حفظ ارتباطات تجاری اقتصادی کمک شایانی می کند/ معرفی شورای همکاری ایران و پاکستان  می‌تواند فعالیت بین دو کشور را توسعه دهد

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، هفتاد و دومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان به ریاست دکتر محسن افشارچی استاندار زنجان و با حضور عذرا جمشید رئیس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان در محل سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

عذرا جمشید در این جلسه با تشریح فعالیت‌های این اتاق طی 12 سال گذشته اظهار کرد: جهانی سازی و ارتباطات گسترده موجب شد که فاصله‌ها کاهش و آگاهی‌ها ارتقا یابد.

رئیس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان ظرفیت‌ها و منابع کشور پاکستان را یادآور شد و افزود: من از کشوری آمده‌ام که زنان در اجرای پروژه‌ها در آن موفق عمل کرده‌اند.

وی نقش بانوان را در اقتصاد پیشاور پاکستان مهم دانست و تصریح کرد: باید متوجه بود که هیچ کشوری قله‌های موفقیت را طی نخواهد کرد مگر اینکه بانوان در آن جامعه حضور فعال داشته باشند.

جمشید، پیشرفت تحصیلی، آزادی و ایفای نقش اجتماعی را برای پیشرفت بانوان مهم برشمرد و ادامه داد: گرفتن سود از این فعالیت‌ها برای تداوم فعالیت هم مهم است.

رئیس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان با تاکید بر اهمیت داشتن ارتباط بین فعالان اقتصادی افزود: حضور در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها به برقراری و حفظ این ارتباطات کمک می‌کند.

وی معرفی شورای همکاری ایران و پاکستان را مهم دانست و ادامه داد: این شورا می‌تواند فعالیت بین دو کشور را توسعه دهد.

در ادامه جلسه رئیس کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی زنجان سهم زنان را از اقتصاد ایران 15 درصد اعلام و تصریح کرد: باید تلاش شود تا این سهم افزایش یابد.

نرگس آشوری با بیان اینکه پاکستان در رتبه هفتم تجارت با ایران قرار گرفته است، افزود: معدن، نساجی، مواد غذایی، شیرینیجات، صنایع دستی و پوشاک می‌تواند زمینه همکاری زنجان با پاکستان باشد.

در این جلسه پیشنهاد تشکیل جلسه وبیناری بین بانوان فعال در حوزه اقتصاد پاکستانی و زنجان ارائه شد که مورد استقبال طرف پاکستانی قرار گرفت.

پایان پیام/73004

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…