نشست صمیمی ریاست و پرسنل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، نشست صمیمی ریاست و پرسنل اتاق زنجان به مناسبت روز کارمند با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات شهید شهریاری برگزار شد.

علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان در این دیدار با بیان اینکه پرسنل اتاق زنجان همواره در زمره کارمندان نمونه و حرفه ای استان بوده اند، از زحمات این افراد در طول سال های گذشته تقدیر کرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تکریم و حل مشکلات و امور مراجعه کنندگان و اعضای اتاق را همواره در زمره اولویت های کاری اتاق بازرگانی زنجان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تکریم ارباب رجوع و پیگیری  امور اعصا و مراجعه کنندگان به اتاق به بهترین شکل مطلوب از سوی پرسنل اتاق صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

در این دیدار صمیمی پرسنل اتاق بازرگانی زنجان نیز ضمن بیان دیدگاه های و نظرات خود بر انجام امور محوله خود به بهترین نحو ممکن تاکید کردند.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیری از زحمات پرسنل اتاق بازرگانی زنجان طی یک سال گذشته تقدیر به عمل آمد.

همچنین به قید قرعه سه (3) نفر از پرسنل اتاق بازرگانی زنجان به همراه خانواده خود راهی سفر زیارتی مشهد مقدس پس از پایان همه گیری کرونا و بهبود شرایط خواهند شد.

انتهای پیام/الف.میم

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…