پیام تبریک علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان به مناسبت 29 مهرماه روز ملی صادرات

در متن این پیام آمده است: 

بیست و نهم (29) مهرماه هر سال به پاس تلاش های خستگی ناپذیر و جانانه صادرکنندگان در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی به نام روز ملی صادرات نامگذاری شده است.

بی شک در بحبوحه اتفافاتی که در منطقه رخ داده و با وجود توطئه های دشمنانان و تحریم های ظالمانه و نابرابر و شیوع ویروس منحوس کرونا طی دو سال اخیر که محدودیت‌ ها و چالش های جدی جدیدی را پیش روی صادرکنندگان قرار داده، اهمیت صادرات به عنوان یک پشتوانه مهم برای کشور بر کسی پوشیده نبوده و یقیناً فعالیت ها و تلاش های صادرکنندگان در راه اعتلای ایران عزیز اسلامی شایسته تقدیر و تحسین برانگیز است.

به یقین رفع موانع تولید و صادرات با استفاده از نظرات کارشناسی نخبگان اقتصادی و حمایت از استراتژی های تدوین شده برای توسعه صادرات و رونق آن با تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاهها و مسئولان ذیربط با بخش خصوصی و صادرکنندگان، وضعیت صادرات کشور در روزها و ماه های آتی را بهبود خواهد داد.

شرایط موجود اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه همواره صادرات را به عنوان قلب تپنده کشور مطرح کرده است که در این راستا بر خود لازم می‌دانم بیست و نهم مهرماه روز ملی صادرات را به همه فعالان خدوم و پرتلاش صادرات ایران اسلامی به ویژه صادرکنندگان استان زنجان که با همه نیرو و تلاش خود و بدون منت و صادقانه در راستای افزایش سهم صادرات غیر نفتی ایران عزیزمان سعی و تلاش خود را به کار بسته اند، تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز افزون آنها را در اعتلای نام و نشان جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان از خداوند متعال مسئلت دارم.

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…