در آستانه برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان صورت گرفت

دیدار رئیس اتاق بازرگانی زنجان با خانواده شهدای استان

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان به همراه نمایندگانی از سپاه انصارالمهدی(عج) استان و اداره کل بنیاد شهید، جانبازان و ایثارگران به دیدار خانواده شهیدان داوود مرادخانی، ذبیح الله جعفری و ذوقعلی محمودی مهتری رفت و ضمن تجلیل از خانواده این شهدا یاد و خاطر شهیدان نیز گرامی داشته شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه برگزاری کنگره 3535 شهید استان فرصتی را فراهم کرده تا یاد شهدای گرانقدر و جان بر کف جمهوری اسلامی ایران و به ویژه استان زنجان گرامی داشته شود، اظهار کرد: بی شک همه مدیون خون و از خودگذشتگی این شهدا بوده و باید راهشان را به بهترین شکل ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه شهدا چراغ و روشنایی هر خانه ای بوده و وظیفه سایرین ادامه راه شهدا در مسیر آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا از باب وظیفه و گرامیداشت و تکریم یاد و خاطره آنها می باشد و اتاق بازرگانی زنجان همواره در راه خدمت به شهدا و آرمان ها آنان و تکریم خانواده شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/الف.میم

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…