رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد

برنامه ریزی اعزام و حضور هیات های تجاری با کشورهای هدف همکاری اقتصادی تجاری در سال جاری

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای سال جاری در راستای عملیاتی کردن برنامه های اتاق زنجان، اظهار کرد: اتاق بر اساس رسالت های خود در بخش‌های مختلف برنامه ها و اقدامات خود را پیگیری کرده که از آن جمله می‌توان به برگزاری دوره های آموزشی برای عموم علاقمندان تجار و بازرگانان به صورت تخصصی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه با فروکش کردن موج بیماری کرونا در کشور و به تبع در استان زنجان برنامه ریزی برگزاری سمینارهای آموزشی نیز در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: کلیه دوره های اتاق بازرگانی زنجان در بخش آموزش توسط اساتید مجرب و به صورت رایگان به دو صورت وبیناری و سمیناری برگزار می شود.

یگانه فرد عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان را که در سال ۱۳۹۹ توسط اتاق تهیه و به تصویب رسیده بود را از دیگر برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری عنوان کرد و گفت: بر اساس نقشه راه تجارت خارجی با کشورهای مختلف برنامه ریزی حضور و اعزام هیئت های تجاری و بازرگانی از و به مقصد استان زنجان و سایر کشورهای هدف صورت گرفته است.

وی با اشاره به حضور هیئت های تجاری از کشورهای ترکیه، عراق، یمن و حضور رایزنان بازرگانی سفارت های ایران در ترکیه و هند و سفیران کشور ارمنستان و بنگلادش در اتاق بازرگانی زنجان، خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان اعزام هیئت های تجاری به کشورهایی نظیر ارمنستان و عراق و دیگر کشورهای نقشه راه تجارت خارجی در دستور کار اتاق بازرگانی زنجان قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به پیگیری مشکلات بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی به برگزاری جلساتی در زمینه مشکل قطعی برق واحدهای تولیدی و صنعتی در اتاق بازرگانی زنجان اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی همواره پای کار بوده و در همکاری با سایر دستگاه ها و نهادها هدف اصلی خود را پیشبرد رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور قرار داده است.

یگانه فرد به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری اشاره داشت و اظهار کرد: برای هر جلسه شورا جلسات کارشناسی برگزار می شود که در این جلسات نیز به دنبال طرح بررسی نظر کارشناسی و پیشنهادات برای حل مشکلات بخش خصوصی به صورت تخصصی در بخش های مختلف هستیم.

انتهای پیام/الف.میم

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…