سمینار آموزشی روشهای پرداخت در تجارت خارجی در شرایط تحریم در اتاق بازرگانی زنجان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، در ادامه دوره های آموزشی اتاق زنجان در سال ۱۴۰۲ ، بر اساس برنامه ریزی انجام شده، سمینار آموزشی روشهای پرداخت در تجارت خارجی در شرایط تحریم در محل اتاق برگزار می شود.

در ادامه دوره ها و سمنیارهای آموزشی اتاق بازرگانی زنجان، دوره آموزشی روشهای پرداخت در تجارت خارجی در شرایط تحریم 11 خردادماه از ساعت 9 الی 14 در اتاق بازرگانی زنجان برگزار می شود.

از سرفصل های این دوره آموزشی می توان به ریسک های موجود در تجارت بین المللی  روشهای پرداخت در تجارت بین المللی، مکانیسم توسعه روشهای پرداخت و تشریح فرآیند ها، فرآیند انتقال پول، اثرات تحریم و نحوه انجام پرداخت در شرایط تحریم و ... اشاره کرد.

 

دوره های آموزشی اتاق بازرگانی زنجان به صورت ماهانه در بخش های مختلف آموزشی برگزار می شود که علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره ها و سرفصل عناوین و ثبت نام در آن می‌توانند به وب سایت آموزشی اتاق بازرگانی زنجان به نشانی www.edu.zccima.ir مراجعه نمایند.

همچنین هفته گذشته دوره آموزشی مدیریت برند و برندسازی نیز که با استقبال عالی و بالا و رضایت کامل شرکت کنندگان برگزار شد، در راستای دوره های آموزشی اتاق بازرگانی زنجان و به صورت رایگان برای جامعه هدف و عموم مخاطبان برگزار شد.

انتهای پیام/الف.میم

 

 

 

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…