برگزاری نشست و گردهمایی سالانه مدیران آموزش اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در محل اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، نشست و گردهمایی سالانه مدیران آموزش اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور پیش از ظهر امروز ۱۶ اسفندماه به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

صمد یوسفی اصل رئیس اتاق بازرگانی زنجان در این همایش با اشاره به اینکه آموزش یکی از ارکان اصلی رشد و توسعه در هر بخشی محسوب می‌شود، اظهار کرد: به همین جهت آموزش در مباحث مرتبط بازرگانی و اقتصاد نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از واحدهای فراپایتختی اتاق بازرگانی ایران بخش آموزش بوده است، تصریح کرد: واحد آموزشی اتاق ایران در قالب یک شبکه منسجم و با همکاری همه استان‌ها بسیار مطلوب عمل کرده است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه در همه حوزه‌ها با توجه به اتفاقات و پیشرفت‌ها در دنیا نیاز به بروز بودن یک نیاز اصلی است، تصریح کرد: سازمانی که نتواند خود را بروز کرده و پوست‌اندازی کند، محکوم به شکست است، گفت: این نیاز بدون تردید از طریق واحد‌های آموزش و پژوهش مرتفع و بهبود می‌یابد.

حسین میرمحمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال‌جاری دوره‌های مختلف آموزشی در کل کشور برگزار شده که نسبت به سال گذشته دارای رشد است، ابراز کرد: در سال ۱۴۰۲ در کل کشور ۱۵۶۰ دوره آموزشی برگزار شده است که به تعداد ۴۳۹ دوره آموزشی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

میرمحمد صادقی، مدیران آموزش‌ اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور را افرادی فرهیخته و تحصیلکرده معرفی کرد و افزود: موسسه آموزشی اتاق بازرگانی ایران با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران دوره‌های اختصاصی در رابطه با معرفی بازارهای کشورهای مختلف را برگزار کرده است.

در ادامه این همایش پنل‌های آموزشی اختصاصی با حضور و سخنرانی از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران، معاون سابق رییس جمهور و ... برگزار شد.




جهت مشاهده گزارش تصویری این نشست کلیک نمایید.






Last modified on Wednesday, 06 March 2024 13:32
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…