در جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان مطرح شد

خواسته بخش تولید مشخص بودن میزان قطعی برق استان زنجان در سطح کشور است

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان با حضور مسوؤلان دولتی و نمایندگان بخش خصوصی در سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

محور اصلی این جلسه مبحث مصرف انرژی و برق واحد‌های تولیدی و صنعتی در زمان پیک مصرف برق در کشور و میزان قطعی برق در استان و نحوه همکاری واحدهای صنعتی پیرامون این موضوع بود.

محسن حمیدی رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه قطعی برق طی سال گذشته مشکلات متعددی را برای تولیدکنندگان و صنعتگران بوجود آورده بود، اظهار کرد: بر اساس برنامه های توسعه ای کشور باید امسال میزان تولید برق در کشور به 120 هزارمگاوات می رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 برابر از میزان کنونی تولید برق در کشور عقب هستیم، تصریح کرد: بخش خصوصی همواره پای کار بوده و سعی در همکاری برای حل مشکلات شده اما برای اینکه پیشنهادات خود را ارائه کند باید در جریان کار و نحوه تعامل قرار گیرد.

در ادامه این جلسه ناصر فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان با قرائت موضوع تفاهم وزارت صمت و وزارت نیرو در رابطه با موضوع قطعی برق سه پیک زمانی 15 خردادماه تا 15 تیرماه، 15 تیر تا 15 مردادماه و 15 مردادماه تا 15 شهریورماه را زمان در نظر گرفته شده برای این موضوع عنوان کرد.

پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده موضوع قطعی برق در بخش تولید، اظهار کرد: هدایت و مدیریت مصرف و اطلاع رسانی ها را برنامه های مدون در نظر گرفته شده در این مهم عنوان کرد.

در ادامه این جلسه فعالان بخش خصوصی و حاضران در جلسه مواردی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند که از آن جمله می توان به لزوم اطلاع رسانی ها و اهمیت زمان ، لزوم معرفی جایگزین سوخت به جای برق، آسیب دیدن تولید از تعطیلی های 24 ساعته و از دست رفتن بازارهای صادراتی، افت راندمان تولید، پرداخت اقساط وام ها و تسهیلات و بیمه پرسنل تولید ناشی از آُیب دیدن تولید و ... اشاره کرد.

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…