به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان و بر اساس اعلام اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق به اطلاع می رساند با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان ایران و تجار عراق و بازاریابی صادراتی محصولات ایرانی و یافتن نماینده فروش در عراق "موسسه تسهیلگران تجارت فکر فردا" با حمایت و نظارت اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در نظر دارند دومین نشست تجاری B2B ایران و عراق را با اعزام یک هیئت تجاری از کشورمان به اربیل عراق با حضور حدود ۵۰ شرکت تولیدی و بازرگانی ایران و 100 تاجر تراز اول اقلیم کردستان عراق در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ در اربیل برگزار نمایند.

تاریخ مورد نظر جهت اعزام هیات تجاری سه شنبه ۲۸ دی و تاریخ برگشت جمعه 1 بهمن ۱۴۰۰ میباشد.

شایان ذکر است از طریق حضور میدانی و همکاری با تشکل های بخش خصوصی و دولتی عراق تجار تراز اول اقلیم کردستان عراق شناسایی شده و با شناخت دقیق از حوزه فعالیت تجاری مذکور از ایشان جهت حضور در این فروم تجاری دعوت به عمل آمده است.

اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در راستای حمایت از اعضا و فعالان تجاری مراتب قبول داوری در قرارداد منعقده با مجری این نشست تجاری را پذیرفته و در صورت مهر و امضای این قرارداد منعقده خدمات حکمیت را اعطا خواهد نمود. همچنین اعضای این اتاق در صورت داشتن عضویت معتبر از یارانه ۲۵۰ دلاری برای اسپانسری ۱۵۰ دلاری در ثبت نام سطح یک و 100 سطح دلاری در ثبت نام سطح 2 برخوردار می گردند.

آخرین مهلت ثبت نام 18 دی ماه 1400بوده و به دلیل لزوم هماهنگی و ارسال لیست به وزارت امور خارجه،شرکت هواپیمایی و مرز زمینی غیر قابل تمدید می‌باشد.

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…