در جلسه مشترک رییس و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و هیات رییسه انجمن خیریه مهرانه زنجان؛

رسالت های اجتماعی و فرهنگی اتاق بازرگانی زنجان به جد پیگیری می شود/ زنجانی ها در امور خیریه سرآمد کشور بوده اند

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، جلسه مشترک رییس و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و هیات رییسه انجمن خیریه مهرانه زنجان برگزار شد.

در این جلسه اعضای هیئت رئیسه انجمن خیریه مهرانه زنجان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی سال‌های گذشته، تامین مالی، اسکان بیماران و هزینه‌های درمان آنها و سایر اقدامات صورت گرفته و برنامه های این موسسه خیریه در آینده، از مشارکت اتاق بازرگانی زنجان و فعالان اقتصادی استان در اقدامات نوعدوستانه و خیرخواهانه در سطح استان کشور و کمک به انجمن خیریه مهرانه قدردانی کردند.

اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان نیز در این جلسه ضمن بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت کارکرد هر چه بیشتر این موسسه خیریه، مهرانه را افتخاری برای زنجانی ها در سطح ایران و حتی جهان نامیدند.

علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه رسالت های اجتماعی و فرهنگی اتاق بازرگانی زنجان بر همکاری هرچه بیشتر با موسسات خیریه از جمله موسسه خیریه مهرانه زنجان تاکید کرد.

وی با بیان این که می‌توان از ظرفیت های اتاق در معرفی و اطلاع رسانی هرچه بیشتر این موسسه خیریه در عمل رسالت های اجتماعی و فرهنگی استفاده کرد، پیشنهاد برگزاری جلسات کمیسیون های مختلف اتاق بازرگانی زنجان در مهران را جهت آشنایی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز اتاق بازرگانی زنجان در پذیرایی از سفرا و هیئت های خارجی یکی از برنامه های خود را به بازدید از انجمن خیریه مهرانه اختصاص داده است، ابراز کرد: در کلیه سفرهای داخلی و خارجی و حضور هیئت هایی از ایران و سراسر جهان در زنجان همواره بازدید از انجمن خیریه مهرانه که افتخاری برای زنجانی ها محصوب می شود در دستور کار خواهد بود.

یگانه فرد ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و برگزاری جلسات به صورت منظم و مستمر در آینده با این انجمن خیریه، گفت: اتاق زنجان می‌تواند در بحث اطلاع رسانی، طراحی، فضای مجازی و آموزش و دیگر موارد با انجمن خیریه مهرانه همکاری داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه مهرانه متعلق به همه زنجانی ها بوده و اتاق در عمل و رسالت های اجتماعی خود همکاری با این موسسه را گسترش خواهد داد، ابراز کرد: اتاق زنجان در موضوع رسالت‌های فرهنگی و اجتماعی خود جدی بوده و همواره موارد را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/الف.میم

آخرین ویرایش در یکشنبه, 07 آذر 1400 08:46

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…