چاپ کردن این صفحه
رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد

برگزاری رویداد استارتاپی کاراصنعت 4 با هدف بررسی چالش های فناورانه صنعتی به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: یکی از برنامه های اتاق برگزاری استارتاپ ها و رویدادهایی با محوریت ارتباط بین صنعت و کسب و کارهای نوین و فناوری می باشد.

وی از برگزاری رویداد استارتاپی کارا صنعت ۴ با حضور تیم هایی از سراسر کشور به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و گفت: این رویداد بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۲۴ الی 26 آذر ماه در محل اتاق بازرگانی زنجان با محوریت صنایع فناور و و با هدف پاسخگویی به مسائل و چالش های فناورانه صنعتی با حضور داورانی از زنجان و سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان پاسخگویی به مسائل و چالش‌های فناورانه صنعتی و حمایت از ایجاد استارتاپ های صنعتی مسئله محور را از جمله اهداف این رویداد عنوان کرد و افزود: جذب سرمایه و تامین مالی برای طرح‌های نوآورانه صنعتی نیز از دیگر اهداف این رویداد می باشد.

یگانه فرد صنعت انرژی برق و الکترونیک، اتوماسیون صنعتی، صنعت نرم افزار و اینترنت اشیا و صنایع شیمیایی را ازجمله حوزه‌های فناوری در این رویداد عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این استارتاپ با همکاری مشترک اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی استان، پارک علم و فناوری، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و شرکتهای نخ تایر صبا و نمونه ساز بعد سوم و ... برگزار می شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به راه اندازی مرکز شتاب دهنده صادراتی اتاق بازرگانی زنجان طی سال های گذشته عنوان کرد: شرکت‌های فناور و صادرات محور در این مرکز حضور داشته و تولیدات و محصولات خود در حوزه هایی که دارای ظرفیت صادراتی میباشند را با کمک اتاق بازرگانی زنجان توسعه می دهند.

انتهای پیام/

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…