به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، سمینار آموزشی رسانه و جایگاه آن در مدیریت روابط عمومی و تبلیغات و اقتصاد روز پنجشنبه ۹ شهریورماه به مدت ۵ ساعت در محل اتاق زنجان با حضور علاقهمندان و مخاطبان این دوره آموزشی برگزار شد.از سرفصلهای اصلی این دوره آموزشی می توان به مواردی از جمله جایگاه روابط عمومیها در حوزه اقتصاد، swot(نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصتها و تهدیدها) و استفاده از آن در رسانه و اقتصاد، مزیتها و فرصتهای اقتصاد و رسانه، سواد رسانهای اقتصاد، روابط عمومی دیجیتال و رسانه دیجیتال،مزیتها، تهدیدها و چالشهای روابط عمومی و رسانه در واحدهای تولیدی و صادراتی و استفاده از جایگاه و کارکرد رسانهای در پیشبرد تولید و تجارت اشاره کرد. این دوره آموزش در راستای برنامههای اتاق بازرگانی زنجان در هم افزایی و نزدیکی دو حوزه اقتصاد و رسانه به یکدیگر برگزار و در طول سال جاری نیز ادامه خواهد…