چاپ کردن این صفحه
فراخوان جشنواره فجر مدیریت ایران

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، به اطلاع می رساند وزارت صنعت معدن و تجارت در نظر دارد با همکاری دانشگاه صنایع و معادن ایران و همکاری موسسه مطالعات خلیج فارس و با همراهی و مشارکت تشکل های علمی و دانشگاهی سراسر کشور و همچنین با استفاده و بهر گیری از تجربیات و تلاشهای ارزشمند مدیران موفق و کارآفرین کشور در عرصه های اقتصادی و تولید ، اولین جشنواره فجر مدیریت ایران را با رویکرد تبیین نظام مدیریتی شایسته سالار در قرن جدید را دو بخش خصوصی و دولتی در مرکز همای های بین المللی رایزن تهران برگزار نماید .

این رویداد ملی استانی در نظر دارد تا اندیشمندان علم مدیریت در کنار مدیران بنگاههای برتر و موفق اقتصادی کشور بتوانند با تشریک مساعی و تبادل نظر ، آخرین دستاورد های جهان در عرصه توسعه ، فناوری و مدیریت را با تجارب به روز مختصات اقتصادی ایران بویژه مناطق معدن خیز و صنعتی کشور را به اشتراک گذاشته و آمیزه ای سرشار از تجربیات ملی برای آگاهی نسل های آینده تجارت ، صنعت و کسب و کار کشور پدید آورند .

لذا از کلیه مدیران محترم بنگاههای اقتصادی و تجاری استان دعوت بعمل می آید تا جهت کسب تجربیات علمی و مشارکت در توسعه اقتصادی و رسیدن به اهداف تبیین شده در پیشرفت و تعالی آرمان های اقتصادی کشور و استان با مراجعه به پرتال دانشگاه صنایع معادن ایران نسبت به انجام مراحل ثبت نام و شرکت در جشنواره فجر مدیریت ایران شرکت نمایند .

حضور حداکثری مدیران بنگاههای اقتصادی استان در جشنواره فجر مدیریت ایران موجب مزید امتننان خواهد بود .

آخرین ویرایش در یکشنبه, 30 آبان 1400 14:31
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…