احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۱ (جزء ۵ بند بند ع بند ص تبصره ۶)

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، به اطلاع فعالان اقتصادی استان زنجان می رساند، بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی استان به منظور جلوگیری از تبعات اجرای مواد قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در خصوص موضوع مالیات صادرات موارد ذیل جهت استحضار و بهره برداری اطلاع رسانی میگردد.

۱- برای جزء ۵ بند ع تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱: برخورداری از معافیت های مالیاتی برای درآمدهای حاصل از صادرات کالا و خدمات و هرگونه جایزه و مشوق های صادراتی منوط به بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور است.

۲-برابر بند ص تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱: درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی، فلزی و غیرفلزی از جمله بیلت،گ بلوم و اسلب و محصولات نفتی ،گازی و پتروشیمی از جمله قیر، متانول، اوره و به صورت خام و نیمه خام در تمام نقاط کشور مشمول مالیات و عوارض صادراتی می شود. تعریف و فهرست مواد خام و نیمه خام علاوه بر موارد مذکور و همچنین علاوه بر موارد مندرج در تصویب نامه شماره ۵۹۱۵۶ هیات وزیران به موجب تصویب نامه هیات وزیران به شماره 133291/ت 60334/ه - 1401/7/27 در خصوص فهرست مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی محصولات نفتی و غیره به صورت خام و اعلام گردیده است.

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…