رئیس اتاق بازرگانی زنجان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور رئیس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان:

پاکستان جزو کشورهای هدف برای توسعه تجارت قرار دارد/ تلاش در راستای توانمندسازی بانوان فعال اقتصادی

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، هفتاد و دومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان به ریاست دکتر محسن افشارچی استاندار زنجان و با حضور عذرا جمشید رئیس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان در محل سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

علی یگانه‌فرد در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور اذرا جمشید رئیس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور و هیأت همراه برگزار شد، با تاکید بر اینکه سیاست جمهوری اسلامی فراهم کردن زمینه حضور بانوان در حوزه‌های مختلف از جمله کسب و کار است، اظهار کرد: در این راستا تلاش بر توانمندسازی بانوان ادامه دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید بر تحمیل هزینه فراوان تحریم‌های ظالمانه به مردم ایران از جمله فعالیت‌های اقتصادی و تجارت افزود: دولت در صدد توسعه تجارت با همسایگان ایران است که امیدوارم مشکلات ناشی از تحریم کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه پاکستان جزو کشورهای هدف برای توسعه تجارت قرار دارد، ابراز امیدواری کرد، زمینه توسعه روابط بین اتاق زنجان و پاکستان فراهم شود.

یگانه‌فرد مبلغ هدف‌گذاری شده برای تجارت بین دو کشور ایران و پاکستان را ۵ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: هر چند این مبلغ راضی کننده نیست ولی امیدوارم اهداف مد نظر محقق شود چرا که پاکستان جزو کشورهای هدف برای توسعه تجارت محسوب می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان به حضور شرکت‌هایی از ایران در نمایشگاه کراچی اشاره و تصریح کرد: در آینده نزدیک، زنجان میزبان فعالانی از پاکستان خواهد بود تا در زمینه تجارت در حوزه تجهیزات پزشکی از جمله تیغه جراحی تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شود که امیدوارم عملیاتی شود.

انتهای پیام/الف.میم

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…