به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان صورت گرفت

بیان دغدغه ها و مشکلات فعالان معدنی و فعالان اقتصادی استان زنجان با رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان،  عصر روز دو شنبه 13 تیرماه سال جاری به دعوت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان میزبان نشست فعالان اقتصادی طی دو جلسه با مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بود.

در این دو جلسه با حضور فعالان معدنی و معدن کاران و نشست تجار و فعالان اقتصادی و صادرکنندگان، فعالان اقتصادی دغدغه ها، مشکلات و موارد خود را با رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

مشکلات فعالیت های معدنکاران در توسعه و اکتشاف، مشکلات مربوط به معارضان، استخراج و ماشین آلات و مشکلات تعهدات ارزی، مشکلات گمرکی و مواد اولیه، تولید و صادرات  و ... از جمله مشکلات و مهم ترین مواردی بودند که از سوی فعالان اقتصادی استان در این دو جلسه مطرح شد.

مصطفی طاهری رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به رویکردهای جدید این کمیسیون در دوره پیش روی، از پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی استان زنجان در این کمیسیون خبر داد.

انتهای پیام /الف.میم

آخرین ویرایش در سه شنبه, 14 تیر 1401 10:03

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…