رئیس اتاق بازرگانی زنجان در دیدار با رسانه ها و مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

ظرفیت های کارشناسی و آموزشی اتاق بازرگانی زنجان در تولید محتواهای رسانه محور به کار گرفته شود/ استفاده از ظرفیت های مشترک اتاق و صدا و سیما می تواند در فرهنگ سازی و توسعه اقتصادی موثر واقع شود

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، به مناسبت روز خبرنگار، رئیس، هیات رئیسه و معاونت مطالعات اقتصادی اتاق زنجان در ادامه دیدارهای خود با اصحاب رسانه ، روز دوشنبه 18 مردادماه به دیدار رسانه های استان رفته و طی بازدیدی از زحمات خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان تقدیر کردند.

علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان در این دیدارها ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به اهالی رسانه استان زنجان بر نقش مهم خبرنگاران در بیان، پیگیری و حل مشکلات و مطالبات  به ویژه در بخش اقتصادی تاکید کرد و بیان داشت: خوشبختانه ارتباط مطلوبی بین اتاق و رسانه های استان وجود دارد که هدف ما توسعه و ارتباط هرچه بیشتر در راستای حل مشکلات استان و استفاده از ظرفیت های همکاری دو طرف است و در این راستا این آمادگی وجود دارد تا با همکاری رسانه ها و بر اساس تفاهم نامه ای از ظرفیت های دو طرف بهره برده شود.

در ادامه این بازدیدها مسولان اتاق بازرگانی زنجان به دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان و جمعی از معاونان وی رفتند.

علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان در این دیدار با بیان اینکه بدنه کارشناسی اتاق دارای گزارشات کارشناسی بسیار دقیقی و خوبی در موضوعات مختلف اقتصادی و محصولات تولیدی استان است، اظهار کرد: اتاق زنجان نقشه راهی برای تجارت طی کار کارشناسی چندین ماهه تدوین کرده که محصولات و بازارها و اهداف صادراتی و ... به صورت دقیق مشخص شده، اما این گزارشات به صورت مطلوبی از سوی رسانه ها پوشش داده نشده است.

وی با بیان اینکه می توان با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان بر روی این مباحث کار مشترک کرده و جهت توسعه اقتصادی استان گام برداشت، ابراز کرد: اتاق  بازرگانی زنجان آمادگی دارد تا در کنار صدا و سیمای مرکز استان با همکاری خود مباحث اقتصادی را دنبال کند تا در انتها برای  اقتصاد استان مثمر ثمر باشد.

یگانه فرد با تاکید بر اینکه اتاق آماده همکاری و تعامل همه جانبه با صدا و سیمای مرکز زنجان است، گفت: رویکرد اتاق زنجان بر اساس شفافیت است، در وبسیات جدید اتاق نام تمامی اعضای اتاق درج شده و کل امورات در این اتاق بر اساس شفاف محوری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه بخش های اتاق بازرگانی زنجان در کشور ظرفیت های بالایی داشته و در زمره بهترین ها هستند، تصریح کرد: ظرفیت کارشناسی و بخش آموزش، روابط عمومی و ... از جمله ظرفیت هایی در اتاق هستند که می تواند با تعامل صدا و سیما در تولید محتواها و برنامه های مشترک همکاری نماید.

محمود ضرابی نایب رئیس اول اتاق بازرگانی زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه فعال اقتصادی یعنی کسی که کارآفرینی و اشتغال ایجاد می کند و مجموعه این افراد اتاق بازرگانی را تشکیل می دهند، اظهار کرد: اطلاع رسانی صدا و سیما در زمینه راهنمایی و هدایت و آشناسازی محیط و کسب و کار برای مخاطبان و جوانان می تواند یک موضوع مهم در همکاری ها دو طرف باشد.

وی تصریح کرد: این آمادگی وجود تا فعالان اقتصادی تجارب خود را در زمینه تجارت و تولید و ... با همکاری صدا و سیما در اختیار مخاطبان و علاقه مندان قرار دهند.

سهند علی فلاحی نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان نیز می تواند همچون سایر مراکز استان ها در کنار اتاق برنامه ها و محورهای مهم اقتصادی را پوشش دهد، گفت: اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی انتظار تعامل مطلوب و همکاری مشترک دارد، باید جهت همکاری های آتی بسترسازی شده تا دو طرف بتوانند از ظرفیت همدیگر استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه خروجی جلسات و مصوبات آن پیگیری نمی شود، تصریح کرد: رسانه می تواند در این حوزه با پیگری مصوبات و نتایج جلسات نقش موثری در توسعه اقتصادی ایفا نماید.

سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه تعامل دو طرفه با اتاق بازرگانی زنجان هرچه بیشتر تقویت خواهد شد، تصریح کرد: در مرکز صدا و سیمای زنجان بدون محدودیت آمادگی همکاری با بخش خصوصی استان در جهت توسعه اقتصادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعامل خود را با اتاق افزایش خواهیم داد و در بخش های مختلف پیگیر مباحث اقتصادی استان خواهیم بود، گفت: ظرفیت های حوزه های صنعت و معدن و تولید باید انعکاس داده شود تا در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در استان حرکت شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در پایان از پیگیری ظرفیت های همکاری دو طرف در جلسات آتی و به صورت کارشناسی خبر داد.

انتهای پیام/الف.میم

آخرین ویرایش در دوشنبه, 18 مرداد 1400 17:34

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…