مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان در جلسه پیگیری مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و صادراتی استان با حضور هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان

رسیدگی پرونده ها در هیات های مالیاتی به دقت پیگیری می شود

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، جلسه پیگیری مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و صادراتی استان در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان پیگیری شد.

در پایان این جلسه فیروز شکوری مدیر کل امور مالیاتی استان زنجان با اشاره به اینکه ما همواره معتقدیم که تولیدکننده ما مظلوم است، ابراز کرد: اگر در کنار بخش خصوصی قرار گیریم نتایج مورد نظر مطلوب خواهد بود و در این بین تعامل با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی به جد در سازمان امور مالیاتی استان پیگیری می شود.

وی با اشاره به مشکلات ها در وصول مالیات، خاطرنشان کرد: دسته بندی پرونده ها در هیئت های حل اختلاف مالیاتی مورد توجه بوده و رسیدگی دقیق آنها در دستور کار می باشد، برخی از دستورالعمل ها نیازمند شفاف‌سازی میباشد و تراکنش های بانکی نیز یکی از مواردی است که ما نیز در مورد آن دغدغه داریم.

شکوری با تاکید بر اینکه اگر خواهان کاهش آسیب های اجتماعی هستیم باید اشتغال را افزایش و از آن حمایت کنیم، ابراز کرد: تورم و حل مشکل اشتغال یکی از مشکلات اصلی هر جامعه‌ای است که حل آنها می‌تواند بسیاری از مشکلات را نیز حل نماید.

مدیر کل امور مالیاتی استان زنجان با تاکید بر اینکه همواره حق را به مردم داده و در سازمان امور مالیاتی استان بر این موضوع تاکید داریم، ابراز کرد: طی دو سال گذشته ۲۳۰۰ میلیارد تومان را تسقیط کرده ایم و در شش ماه امسال ۳۶۰ میلیارد تومان از 363 میلیارد تومان از جرایم مالیاتی را بخشیده ایم.

شکوری با بیان اینکه یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به دهیاریها و شهرداریها در ۷ ماهه امسال پرداخت کرده‌ایم، ابراز کرد: آمادگی شنیدن مشکلات و دغدغه های فعالان اقتصادی را داریم و همواره یکی از دغدغه اصلی ما تولید و اشتغال است که دچار مشکل نشود.

شکوری در پایان با تاکید بر اینکه بحث آموزش بسیار مهم بوده و آموزش قوانین و مقررات به فعالان اقتصادی می‌تواند از میزان مشکلات در این زمینه بکاهد، خاطرنشان کرد: آماده تعامل همه جانبه اتاق بازرگانی زنجان هستیم تا فعالان اقتصادی کمتر دچار مشکل شوند.

انتهای پیام/الف.میم

آخرین ویرایش در یکشنبه, 22 آبان 1401 09:34

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…